Targer SCM Akademija je specijalizirani edukacijski program namijenjen proizvodnim kompanijama, s ciljem da unaprijedi vještine i znanja zaposlenih u oblasti upravljanja lancem opskrbe (SCM). U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, efikasno upravljanje lancem opskrbe je ključ za postizanje konkurentske prednosti, smanjenje troškova, optimizaciju resursa i ispunjavanje sve složenijih potreba tržišta
Targer SCM Akademija – Uvod i Opis
27.11.2024. je kick off dan kada dogovaramo sve naredne termine. Targer SCM Akademija traje 3 mjeseca.
Targer SCM Akademija je specijalizirani edukacijski program namijenjen proizvodnim kompanijama, s ciljem da unaprijedi vještine i znanja zaposlenih u oblasti upravljanja lancem opskrbe (SCM). U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju, efikasno upravljanje lancem opskrbe je ključ za postizanje konkurentske prednosti, smanjenje troškova, optimizaciju resursa i ispunjavanje sve složenijih potreba tržišta.
Akademija se sastoji od osam cjelodnevnih modula koji pokrivaju ključne aspekte SCM-a, uključujući predviđanje potražnje, upravljanje zalihama, transport, skladištenje, planiranje proizvodnje, nabavu i digitalne alate. Svaki modul je osmišljen tako da učesnicima pruži praktično i primjenjivo znanje, koje mogu odmah integrisati u svakodnevne poslovne operacije.
Cilj Akademije
Cilj Targer SCM Akademije je pružiti učesnicima sveobuhvatno razumijevanje lanca opskrbe, od operativnih do strateških aspekata, te ih osposobiti za optimizaciju procesa, smanjenje troškova i unapređenje efikasnosti u kompanijama. Akademija je dizajnirana kako bi omogućila učesnicima:
- Bolje razumijevanje međusobno povezanih elemenata lanca opskrbe.
- Razvoj vještina za upravljanje resursima, zalihama i procesima distribucije.
- Usvajanje savremenih alata i tehnologija koje olakšavaju rad u SCM-u.
- Praktične vještine kroz simulacije, radionice i studije slučaja iz stvarnog poslovnog okruženja.
Šta učesnici mogu očekivati
Učesnici mogu očekivati interaktivno i dinamično učenje kroz kombinaciju teorije i prakse. Program omogućava pristup savremenim alatima i metodama koji su ključni za uspješno upravljanje lancem opskrbe u modernim proizvodnim kompanijama. Nakon završetka programa, učesnici će biti spremni da:
- Primjenjuju najnovije tehnike i alate za upravljanje lancem opskrbe.
- Rade na optimizaciji internih procesa.
- Poboljšaju saradnju između različitih sektora unutar kompanije.
- Povećaju efikasnost i produktivnost svojih timova.
Targer SCM Akademija osigurava da učesnici razviju kompetencije koje su neophodne za suočavanje s izazovima u lancu opskrbe, čime direktno doprinose uspjehu svojih kompanija.
Program Targer SCM Akademije:
1. Uvod u SCM (Upravljanje lancem opskrbe/snabdjevanja)
Cilj edukacije: Upoznavanje sa osnovama upravljanja lancem opskrbe (Supply Chain Management). Učesnici će razumjeti ključne koncepte, procese i izazove unutar lanca opskrbe, kao i važnost integracije svih njegovih elemenata. Šta mogu očekivati: Učesnici će steći temeljno znanje o ulozi SCM-a u savremenim kompanijama, kako različiti sektori međusobno zavise, te kako učinkovito upravljanje može poboljšati efikasnost, smanjiti troškove i povećati zadovoljstvo kupaca.
2. Predviđanje potražnje
Cilj edukacije: Pružiti učesnicima alate i metode za tačno predviđanje potražnje na tržištu. Razmatraće se različiti pristupi, od jednostavnih statističkih metoda do naprednih algoritama. Šta mogu očekivati: Učesnici će naučiti kako analizirati podatke o potražnji, koristiti softverske alate za prognozu i prepoznati sezonalnost, trendove i druge faktore koji utiču na potražnju. To će omogućiti preciznije planiranje proizvodnje i nabave.
3. Distribucija i transport
Cilj edukacije: Razviti vještine za optimizaciju distribucije i transporta, s naglaskom na smanjenje troškova i povećanje brzine i pouzdanosti isporuke. Šta mogu očekivati: Učesnici će se upoznati s različitim modelima transporta, načinima optimizacije ruta, kao i strategijama za efikasno upravljanje distribucijom. Diskutovaće se i o izazovima međunarodne distribucije i logističkih mreža.
4. Upravljanje zalihama
Cilj edukacije: Omogućiti učesnicima da razumiju osnovne principe upravljanja zalihama, uključujući metode optimizacije koje omogućavaju smanjenje troškova skladištenja i eliminaciju zaliha koje se ne koriste. Šta mogu očekivati: Kroz praktične primjere, učesnici će savladati metode kao što su EOQ (ekonomska količina narudžbe), JIT (just-in-time) i ABC analiza. Naučiće kako postići ravnotežu između efikasnog upravljanja zalihama i zadovoljenja potražnje.
5. Upravljanje skladištem
Cilj edukacije: Unaprijediti znanje o procesima u skladištenju, uključujući organizaciju, raspoređivanje resursa i optimizaciju skladišnog prostora. Šta mogu očekivati: Učesnici će naučiti najbolje prakse u organizaciji skladišnog prostora, smanjenju vremena manipulacije materijalom i optimizaciji protoka robe. Također će se razgovarati o tehnologijama koje mogu poboljšati efikasnost upravljanja skladištem.
6. Planiranje proizvodnje
Cilj edukacije: Pomoći učesnicima u razvoju strategija za efikasno planiranje proizvodnje, uključujući upravljanje resursima, smanjenje gubitaka i povećanje produktivnosti. Terminiranje proizvodnje s ciljem optimalnog popunjavanja proizvodnih kapaciteta. Šta mogu očekivati: Učesnici će dobiti alate i tehnike za upravljanje kapacitetima proizvodnje, raspoređivanje proizvodnih zadataka i prilagođavanje proizvodnog plana promjenama u potražnji. Fokus će biti na optimizaciji procesa i smanjenju zastoja.
7. Operativna i strateška nabava
Cilj edukacije: Pružiti učesnicima sveobuhvatno razumijevanje operativnih i strateških aspekata nabave, uključujući izgradnju dugoročnih odnosa s dobavljačima i pregovaračke vještine. Šta mogu očekivati: Učesnici će naučiti kako uspostaviti efikasne procese nabave, razviti strategije za optimizaciju troškova i upravljati odnosima s dobavljačima. Razmotriće se i tehnike pregovaranja te kako nabava može postati strateški partner u kompaniji.
8. Digitalni alati i završna radionica
Cilj edukacije: Uvesti učesnike u digitalne alate i softverska rješenja koja se koriste u upravljanju lancem opskrbe, te provesti praktičnu radionicu koja integriše sve naučeno kroz prethodne module. Šta mogu očekivati: Učesnici će se upoznati s najnovijim tehnologijama, kao što su ERP sistemi, softveri za upravljanje zalihama, analitika i alati za predviđanje. Završna radionica će omogućiti učesnicima da kroz praktične primjere primjene stečeno znanje i vještine na stvarnim poslovnim scenarijima.
Cijena
Redovna cijena: 1450,00 KM + PDV/ po osobi
Rane prijave: do 10.11.2024. – 1250,00KM + PDV/ po osobi
Akcija 3+1: Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Treneri:
Nataša Cikač – https://www.linkedin.com/in/natasa-cikac-msc-1a332670/
Moja misija je unapređenje nabavne djelatnosti, što pokazujem svojim djelovanjem na tržištu. Surađujem s renomiranim poduzećima na projektima transformacije nabave, unapređenja kompetencija zaposlenika i kreiranja prostora za uštede i stvaranje profita. Drago mi je što mogu spomenuti da svi klijenti putem suradnje sa mnom sudjeluju u sponzorstvima u segmentu glazbe i obrazovanja, budući da redovito odvajam dio prihoda kako bih podržala aktivnosti u zajednici koje smatram važnima.
Kroz svoje djelovanje prepoznata sam i po Nabavnoj akademiji u 3 modula, autorskom programu edukacija za profesionalce u nabavi. Taj program završilo je više od 350 polaznika iz Hrvatske i regije, iz različitih grana industrije.U svom radu koristim PAM©️ inovativnu metodologiju procjene, koju sam razvila tijekom svoje dugogodišnje poslovne prakse te kroz rad s domaćim i međunarodnim klijentima. PAM kao strateški alat obuhvaća sagledavanje i analizu kompletnog procesa nabave kroz četiri ključna parametra: proces, resurse, operacije i mjerljivost. Tom metodom utvrđujem uska grla u procesu, poboljšavam proces i kompetencije, smanjujem gubitke, stvaram dodanu vrijednost za kupce i krajnje korisnike. Saznajte više o PAM©️ metodologiji procjene na Nabavnoj akademiji ili kroz knjigu Operativna i strateška nabava: stvaranje profita kroz upravljanje procesima u nabavi, čija sam autorica.
Dr Hadis Bajrić – https://www.linkedin.com/in/hadis-bajric-24261816a/
Dr. Hadis Bajrić je ključna naučno-stručna komponenta Targerovog tima za upravljanje tokom snabdjevanja (SCM – Supply Chain Management) i metode optimizacija operativnih procesa. Po zanimanju je doktor tehničkih nauka, zaposlen na katedri za Industrijsko inžinjerstvo i menadžment na Mašinskom Fakultetu u Sarajevu. Uža specijalnost su mu Supply Chain Management, industrijska logistika i upravljanje zalihama. Specijalnost mu je Lean i planiranje layout-a proizvodnih pogona. Pored posla na fakultetu, učestvovao je na mnogobrojnim projektima u svim granama industrije. U Targeru je angažovan kao vanjski konsultant i trener za svoju oblast ekspertize.
Nihad Muhamedagić – https://www.linkedin.com/in/nihad-muhamedagic-96563779/
Nihad Muhamedagić je iskusni mašinski inženjer i certificirani inspektor za premaze (BGAS-CSWIP) s bogatim iskustvom u industriji nafte i energetike. Kroz svoju karijeru, Nihad je postao prepoznatljiv po svojoj ekspertizi u optimizaciji procesa, implementaciji Lean Six Sigma metodologije, te identifikaciji i smanjenju otpada u različitim organizacijama.
Trenutno radi kao Lean konsultant i inženjer u kompaniji Targer Engineering & Consulting, gdje je od septembra 2020. godine uključen u projekte optimizacije procesa i poboljšanja performansi različitih industrija. Njegov rad obuhvata implementaciju strategija za unapređenje kvaliteta i efikasnosti, čime pomaže organizacijama da postignu svoje strateške ciljeve.
Prije ove uloge, Nihad je bio angažiran kao inspektor za premaze u kompaniji Taknia Libya Engineering Company u Tobruku, gdje je radio skoro pet godina. U ovom periodu, njegova ekspertiza u mehaničkom inženjeringu i inspekciji premaza pokazala se ključnom u osiguravanju visokih standarda kvaliteta u energetskom sektoru.
Njegova ranija iskustva uključuju rad kao projektni inženjer u kompaniji Bosna-S Oil and Gas, mehanički dizajn inženjer u Bosna-S d.o.o. Sarajevo, te nastavnik u srednjoj školi “Hazim Šabanović” u Visokom. Također je radio u Prevent Group, gdje je stekao iskustvo kao planer proizvodnje i tehnolog proizvodnje.
Nihad je stekao zvanje magistra nauka na Mašinskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, s fokusom na proizvodne tehnologije, automatizaciju i robotiku, dok je prethodno diplomirao na istom fakultetu. Njegovo obrazovanje dodatno uključuje certifikate iz inspekcije premaza i bogato tehničko znanje iz oblasti računarstva i automatizacije.
Svojim višegodišnjim iskustvom, Nihad doprinosi unapređenju kvaliteta, smanjenju troškova i povećanju operativne efikasnosti organizacija u Bosni i Hercegovini i šire.
Zoran Đurđević – https://www.linkedin.com/in/zoran-djurdjevic-179a182a/
Zoran Đurđević je osnivač i direktor konsultantske kuće Kala Konsalting iz Beograda. Stekao je višedecenijsko iskustvo u oblasti SCM – Supply Chain Management, počevši od prvog radnog iskustva u firmi Ivo Lola Ribar u Beogradu, preko mnogobrojnih angažmana i projekata sve do današnjih aktivnosti u vlastitoj firmi. Jedan je od prvih stručnjaka na području bivše Jugoslavije koji se posvetio nauci o lancu snabdjevanja, kako općenito, tako i na integralan način kakav se danas već podrazumjeva. Radeći za nekoliko vodećih proizvođača ERP sistema (SAP, Pantheon, itd.), postao je vrstan poznavalac tih danas nezaobilaznih informatičkih alata i njihovih primjena za planiranje i realizaciju toka materijala. Na polju konsultantskih projekata, samo neki od regionalnih lidera koji su koristili Zoranove usluge su: Pepsico Srbija, Alkaloid Skoplje, Feal Široki Brijeg, Simpo Vranje, NIS Pancevo. Firma čiji je Zoran osnivač je strateški partner Targera na polju SCM-a i ERP sistema u regionalnim okvirima.
Tarik Kadrispahić – https://www.linkedin.com/in/tarik-kadrispahic/
Tarik Kadrispahić, suosnivač je i direktor Targera E&C, gdje radi i kao vodeći konsultant i trener. Radeći dugo vremena za Prevent Group, tj. u strogo regulisanoj i standardiziranoj automobilskoj industriji, stekao je iskustva u radu sa naprednim svjetskim konceptima upravljanja proizvodnjom, kvalitetom, tokom materijala, IT i ERP rješenjima, te poslovnim modelima i organizacijama u cjelini. Unutar Preventa više puta je vodio projekte prenosa proizvodnih procesa iz inostranstva u BiH, kao i uspostave potpuno novih operacija, procesa ili proizvodnih programa, a posljednje dvije godine obavljao je dužnost direktora firme Prevent Fabrics.
Od osnivanja firme Targer E&C je za kupce poput: Prevent Home Ključ, Wossner GbmH Sulz-DE, Elsta Mosdorfer Bosnia Tuzla, Alma Ras Olovo-Visoko, Mann Hummel BA Tešanj, Inox Ajanović Tešanj, Asta Bosnia Cazin, Standard Furniture Factory Ilijaš, Megadrvo Bijeljina itd. vodio projekte uspostave, prenosa ili optimiranja poslovnih i proizvodnih procesa.
Zaljubljenik je u Lean/Toyota proizvodni sistem, čiji koncept vođenja biznisa uz maksimizaciju zadovoljstva klijenata, uposlenika, dobavljača, društvene zajednice i vlasnika kapitala želi osnaživati širom BiH i svijeta.