Slavimo završetke, jer oni prethode počecima. Ovako bismo obojili poziv na “PIT Vision 2024: Da budeš rijeka, zastani u sebi…”, događaj posvećen ličnom i poslovnom rastu i razvoju koji će se održati 26. januara 2024. u organizaciji agencije Bravaria Industrial Marketing uz podršku brenda PIT Events.
PIT Vision 2024 prvi je događaj u organizaciji agencije Bravaria ove godine, a motiv mu je “prioritetiziranje cjelovite brige o sebi kao odgovornosti koja je imperativ.” Cilj je kreirati platformu koja će upriličiti susret svih koji teže ličnom i poslovnom rastu te ponuditi ideje, akcije, ljude i koncepte koji će im pomoći na tom putu.
Lični razvoj i motivacija, finansije i uspješno planiranje, komunikacijske vještine, networking, poimanje i prihvatanje sebe kao procesa neka su od područja predviđenih agendom.
Od ličnih priča o uspinjanju, uspjehu, geografskom i duboko ličnom Everestu, zaigranom duhu putnika preko priče o blagostanju i umijeću zdrave ishrane, bit će govora i o važnosti samorazgovora i osnaživanja kroz susrete s drugima.
Vrijeme je za predah. Vrijeme je za promjenu. Moju.
Naš cilj je stvoriti platformu na kojoj će se spojiti svi koji žele ostvariti profesionalni i poslovni napredak uz ideje, akcije, ljude i koncepte koji će im pomoći na tom putu.
Na PIT Vision 2024 zajedno rastemo u područjima ličnog razvoja, financija, motivacije, uspješnog planiranja, komunikacijskih vještina, networkinga i otkrivanja najbolje verzije sebe.
Prijavite se odmah, jer je broj mjesta ograničen, a cijena kotizacije iznosi 118 KM.
Očekuju nas radionice, interaktivne panel diskusije i izlaganja o bitnim temama:
Motivacija
Kreativnost
Zdrav život
Ishrana
Lične Finansije
Planiranje
Ljudi
Ispunjenje ciljeva
Personalni razvoj
Profesionalni razvoj
Komunikacijske vještine
Pozivamo vas da budete dio ovog događaja koji okuplja sve nas koji težimo profesionalnom i ličnom rastu.
Vidimo se na #PITVision2024!
#konferencija #growth #personaldevelopment #networking
Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!
Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!
TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost
Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona
► Za učesnike su obezbijeđeni osvježenje i ručak
► Troškove smještaja i prevoza do mjesta održavanja događaj snose učesnici
► Prijave su otvorene do dva radna dana pred događaj.
► Molimo da se prijavite na vrijeme.
► Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
► Rezervacija učešća je po uplati kotizacije na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
Digitalna transformacija poslovanja je sama po sebi veliki izazov, a izazov se značajno povećava kad je treba primjeniti u proizvodnji i logistici. Zašto je tu digitalizacija drugačija i kompleksnija?
Postoje dijelovi digitalne transformacije jedinstveni za sve vrste poslovanja ili čak društvenih aktivnosti. To su npr. digitalna komunikacija, digitalni marketing, digitalno računovodstvo, digitalno upravljanje radnom zadacima i timovima, kao naravno i osnovni IT alati za rad u bilo kakvom digitalnom okruženju. Međutim, kad se u priču dodaju protok i prerada materijala iz jednog oblika u drugi, situacija se drastično usložnjava. Stoga smo odlučili okupiti sve relevantne stručnjake, kao i buduće korisnike digitalizacije industrije na jedno mjesto.
Upravo će koncept i praktična primjena digitalizacije proizvodnih i logističkih operacija biti fokus konferencija Targer Con 4.0. Dok u razvijenom dijelu svijeta pod sloganom Industrije 4.0 i “pametne fabrike” digitalizacija trenutno zauzima najznačajnije mjesto u transformaciji kompletnog poslovanja na buduće postavke, kod nas u BiH i regiji imamo jako raznoliko stanje po tom pitanju. A kakvo je stanje?
Jedan od konkretnih odgovora će ponuditi istraživanje stanja digitalizacije BH industrije kojeg upravo provodimo i kojeg ćemo prezentirati na konferenciji. A govoreći ovako po procjeni, stanje je toliko raznovrsno, od toga da imamo kompanije (najčešće one stranog kapitala) koje su već duboko zakoračile u Industriju 4.0, pa sve do onih koje još uvijek nisu izašli iz postavki garažnog načina poslovanja.
Stoga će naša konferencija imati dva ključna fokusa. Jedan je za kompanije koje su se već značajno digitalizirale i žele dodatno povećati svoju konkurentnost. Drugi je za kompanije koje se još pronalaze i kojima predstoji dalek i neizvjestan put u “digitalnu” budućnost. Sve ove kompanije imaju svoje probleme i dileme, a upravo će eksperti ili kolege na ovoj konferenciji ponuditi moguće odgovore.
Konferencija je namjenjena menadžerima i ekspertima svih oblasti poslovanja proizvodnih i logističkih kompanija. Dakle ne samo IT stručnjacima, jer digitalizacija je obaveza svakog u kompaniji, a posebno višeg menadžmenta.
Na konferenciji će se poseban naglasak staviti na teme koje su svojstvene poslovanju proizvodno-logističkih organizacija. Teme kao što su ERP, MRP, APS, MES, WMS, DMS, IoT, ukratko Smart Factory ili Industry 4.0.
Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.
Pridružite nam se da skupa kreiramo konkurentniju budućnost!!!
Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!
Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!
TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost
Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona
Obećavamo da vaše podatke nećemo dijeliti sa drugima te da su vaši podaci sigurni.
Voditelji radionice:
Moderatorica:
Učesnici:
Moderatorica:
Učesnici panela:
Zaključujemo konferenciju s posebnim trenutkom:
dodjelom inspirativnih nagrada koje će dodatno obogatiti vaš put ličnog razvoja
Posebna ponuda: Gratis ulaznica za 4. iz iste firme
Mi brendiramo industriju!
Bravaria je prva registrirana marketinška agencija u BiH sa isključivim fokusom na industrijski sektor.
Specijalizirana je B2B agencija koja pruža usluge strateškog marketinga za industrijski sektor, koji zahtjeva punu pažnju, sposobnost i stručnost onih najboljih u strategiji i izvršenju.
Marketari i inženjeri su odlučili da se udruže i naprave odličnu priču kreirajući Bravaria agenciju, koja je konceptualno sama po sebi već argument specifičnosti i jedinstvenosti na bh. tržištu.
Bravaria razumije izazove sa kojima se proizvodne kompanije suočavaju, poput složenih procesa nabave, dugih prodajnih ciklusa, specifične ciljne publike ili kreiranja upečatljivih kampanja od proizvoda koji nisu estetski ugodni.
Kao što je industrija baza i mjesto gdje se spajaju vizije i ideje, tako će i Bravaria agencija biti mjesto ideja i vizija, ona koja će kroz specijalizirane i specificirane marketinške usluge biti benefitna po industrijski sektor.
Tvornička 3
71210 Ilidža, BiH