07

08

dec 2023

Konferencija počinje za:

00 d
00 h
00 m
00 s
00 d
00 h
00 m
00 s
PIT ADRIA 2023

PIT Adria Summit 2023. godine održat će se 07. i 08. decembra u Beogradu.

Želimo da ostane upamćen kao događaj koji je inicirao rast industrijske proizvodnje u državama Adria regije, događaj koji je označio početak kvalitativne transformacije industrije.

Na kraju, kao događaj koji je obilježio početak putovanja prema društvima znanja regiona u cjelini.

Digitalizacija, automatizacija, vještačka inteligencija i njena primjena u industriji, lanci snabdijevanja, Lean koncept, inovativnost, poduzetništvo su također teme o kojima će govoriti stručni, kompetentni gosti.

Također, želimo da govorimo o jednom regionalnom problemu, negativnim demografskim trendovima, prije svega odlasku mladih, stručnih osoba. Industrija se mora prilagoditi tome na način da izvrši digitalizaciju i automatizaciju proizvodnog procesa i što je još važnije, da postane primamljiva mladim osobama. O trenutnom stanju industrije najbolje govore statistički pokazatelji u zemljama Adria regije za prvih pet mjeseci 2023 godine.

Slovenija

Ukupni indeks obima proizvodnje je rastao na mjesečnom i prvom petomjesečnom nivou, ali je opao na godišnjem nivou.
Ukupan obim proizvodnje u maju veći je za 1,3% nego u aprilu.
U odnosu na maj 2022., obim proizvodnje manji je za 0,8%.
Na pad su uticale sve posmatrane djelatnosti.
U odnosu na prvih pet mjeseci prethodne godine, obim proizvodnje je veći za 0,5%.

Hrvatska

U junu 2023. u poređenju s junom 2022. kalendarski prilagođena industrijska proizvodnja u Republici Hrvatskoj porasla je za 2,4%, dok je ukupna sezonski i kalendarski prilagođena industrijska proizvodnja u Republici Hrvatskoj u junu 2023. u poređenju sa majem 2023., na mjesečnoj razini, porasla za 2,0%.
Prema područjima NKD-a 2007., sezonski i kalendarski prilagođena industrijska proizvodnja u junu 2023. u poređenju sa majem 2023. porasla je u prerađivačkoj industriji za 2,8 %.
Ukupne zalihe gotovih industrijskih proizvoda u Republici Hrvatskoj na kraju juna 2023. u poređenju sa zalihama na kraju maja 2023. manje su za 1,7%, a u poređenju sa zalihama na kraju juna 2022. veće su za 8,0%.

Bosna i Hercegovina

Ukupna desezonirana industrijska proizvodnja u Bosni i Hercegovini u junu je, u poređenju sa majem ove godine, zabilježila pad za 5,5 posto. U poređenju sa junom prošle godine taj pad je još veći – 7,6 posto.
Industrijska proizvodnja u periodu januar-juni ove godine u odnosu na isti period lani pala je za 4,4 posto, podaci su Agencije za statistiku BiH.

Srbija
Industrijska proizvodnja u Republici Srbiji u junu 2023. godine veća je za 0,5% u odnosu na jun 2022. godine, a u odnosu na prosjek 2022. godine veća je za 2,9%. Industrijska proizvodnja u periodu januar – jun 2023. godine u odnosu na isti period 2022. godine veća je za 1,7%. Tekući desezonirani indeks za jun 2023. godine, u odnosu na maj 2023. godine za industriju ukupno pokazuje rast od 0,3%, a za prerađivačku industriju rast od 1,1%.
Posmatrano po sektorima, u junu 2023. godine, u odnosu na jun 2022. godine, sektor prerađivačke industrije ostao je na istom nivou.

Makedonija

Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, indeks industrijske proizvodnje u augustu 2023. u odnosu na isti mjesec 2022. iznosi 94,9. Posmatrano po sektorima, u sektoru Prerađivačka industrija pad od 5,5%, a u sektoru Snabdijevanje električnom energijom, plinom, parom i klimatizacija povećanje od 5,7 %. Prema glavnim industrijskim grupama, proizvodnja je u augustu 2023. godine u odnosu na august 2022. godine zabilježila rast energije za 1,1%, dok je pad zabilježen kod Intermedijarnih proizvoda, osim energije za 5,5%, Kapitalnih proizvoda za 7,7%, Trajnih proizvoda za široku potrošnju za 26,0% i Netrajna roba široke potrošnje za 2,8%. Indeks industrijske proizvodnje u periodu januar – august 2023. godine u odnosu na period januar – august 2022. godine iznosi 100,3.

Crna Gora

Industrijska proizvodnja u Crnoj Gori u I kvartalu 2023. godine u odnosu na I kvartal 2022. godine bilježi rast od 9,5%. Posmatrano prema sektorima, u poređenju sa I kvartalom 2022. godine sektor 

Sektor Prerađivačka industrija bilježi pad 8,7%, dok sektor Snabdijevanje električnom energijom, gasom, parom i klimatizacija bilježi rast od 34,4%.

Industrijska proizvodnja u Crnoj Gori u I kvartalu 2023. godine u odnosu na IV kvartal 2022. godine bilježi pad za 2,5%. Posmatrano prema sektorima, u poređenju sa IV kvartalom 2022. godine sektor 

Sektor Prerađivačka industrija bilježi pad 25,3%, dok sektor Snabdijevanje električnom energijom, gasom, parom i klimatizacija bilježi rast od 28,9%.

Znamo da možemo bolje samo je pitanje vremena.

To vrijeme je došlo.

Vidimo se u Beogradu 7. i 8. decembra 2023. godine.

Za više informacija o tome na koji način možete postati partner ili sponzor ovog eventa obratite se na e-mail: [email protected]

Izaberite opciju “Prijatelj događaja” i za samo 1.000 EUR zgrabite 5 ulaznica, promocije putem društvenih kanala, mini štand u sajamskom dijelu konferencije.

Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!

Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!

TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost

Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona

Više o nama na www.targer.ba

► Za učesnike su obezbijeđeni osvježenje i ručak
► Troškove smještaja i prevoza do mjesta održavanja konferencije snose učesnici
► Prijave su otvorene do dva radna dana pred konferenciju.
► Molimo da se prijavite na vrijeme.
► Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
Rezervacija učešća je po uplati kotizacije na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.

Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.

Digitalna transformacija poslovanja je sama po sebi veliki izazov, a izazov se značajno povećava kad je treba primjeniti u proizvodnji i logistici. Zašto je tu digitalizacija drugačija i kompleksnija?


Postoje dijelovi digitalne transformacije jedinstveni za sve vrste poslovanja ili čak društvenih aktivnosti. To su npr. digitalna komunikacija, digitalni marketing, digitalno računovodstvo, digitalno upravljanje radnom zadacima i timovima, kao naravno i osnovni IT alati za rad u bilo kakvom digitalnom okruženju. Međutim, kad se u priču dodaju protok i prerada materijala iz jednog oblika u drugi, situacija se drastično usložnjava. Stoga smo odlučili okupiti sve relevantne stručnjake, kao i buduće korisnike digitalizacije industrije na jedno mjesto.

Upravo će koncept i praktična primjena digitalizacije proizvodnih i logističkih operacija biti fokus konferencija Targer Con 4.0. Dok u razvijenom dijelu svijeta pod sloganom Industrije 4.0 i “pametne fabrike” digitalizacija trenutno zauzima najznačajnije mjesto u transformaciji kompletnog poslovanja na buduće postavke, kod nas u BiH i regiji imamo jako raznoliko stanje po tom pitanju. A kakvo je stanje?

Jedan od konkretnih odgovora će ponuditi istraživanje stanja digitalizacije BH industrije kojeg upravo provodimo i kojeg ćemo prezentirati na konferenciji. A govoreći ovako po procjeni, stanje je toliko raznovrsno, od toga da imamo kompanije (najčešće one stranog kapitala) koje su već duboko zakoračile u Industriju 4.0, pa sve do onih koje još uvijek nisu izašli iz postavki garažnog načina poslovanja.

Stoga će naša konferencija imati dva ključna fokusa. Jedan je za kompanije koje su se već značajno digitalizirale i žele dodatno povećati svoju konkurentnost. Drugi je za kompanije koje se još pronalaze i kojima predstoji dalek i neizvjestan put u “digitalnu” budućnost. Sve ove kompanije imaju svoje probleme i dileme, a upravo će eksperti ili kolege na ovoj konferenciji ponuditi moguće odgovore.

Konferencija je namjenjena menadžerima i ekspertima svih oblasti poslovanja proizvodnih i logističkih kompanija. Dakle ne samo IT stručnjacima, jer digitalizacija je obaveza svakog u kompaniji, a posebno višeg menadžmenta.

Na konferenciji će se poseban naglasak staviti na teme koje su svojstvene poslovanju proizvodno-logističkih organizacija. Teme kao što su ERP, MRP, APS, MES, WMS, DMS, IoT, ukratko Smart Factory ili Industry 4.0.

Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.

Pridružite nam se da skupa kreiramo konkurentniju budućnost!!!


Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!

Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!

TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost

Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona

Više o nama na www.targer.ba

Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi sve o aktivnostima Targer SOI

Obećavamo da vaše podatke nećemo dijeliti sa drugima te da su vaši podaci sigurni.

Agenda
PIT ADRIA 2023 - BEOGRAD

Voditelj prvog dana događaja

  • Milan Mladenović

08:15 – 09:00

Registracija učesnika i B2B susreti

09:00-09:15

Uvodno obraćanje i otvaranje konferencije

  • Samira Avdić, Bravaria Industrial Marketing, Sarajevo/BiH
  • Zoran Đurđević, Kala Consulting, Beograd/Srbija
  • Igor Vijatov, Cluster Manager at Automotive Cluster of Serbia, Beograd/Srbija
  • Eugeniu Osmochescu, Program Manager, IFC - International Finance Corporation, Belgrade/Serbia

09:15 - 09:35

Are Balkan companies prepared for competition with EU companies?

  • Evgenii Ledenev, MBA, Lean Six Sigma Master Black Belt, Director of LED Business Consulting (Russia, Ukraine, Montenegro) - Operational Excellence consulting company, Podgorica/Montenegro

09:35 - 09:50

Uloga liderstva i organizacione kulture u izgradnji pozitivnog imidža poslodavca

  • Dr. Jelena Pavlović, osnivač i direktor Koučing centra i vanredni profesor organizacionog razvoja na Odeljenju za psihologiju Filozofskog fakulteta, Univerziteta u Beogradu/Srbija

09:50 - 10:20

Prikaz dobrih praksi

  • Edin Ibrahimović, TRA Tešanj - Tešanjska razvojna agencija, Tešanj/BiH
    "U Tešnju se svi ponašamo kao biznismeni: ovo je priča o znanju, upornosti i pomalo sreći"
  • PMP Jelšingrad FMG (PMP Industries group)
    "Projekat optimizacije"
  • Seudin Softić CEO, Autotech, Velenje/Slovenija
    "Konkretni primjeri automatizacije u proizvodnji."
  • Boško Bajić, koordinator tima, Beograd/Srbija
    "Drumska strela."
  • Beoavia Anđela Vuletić

10:20 – 10:35

Building regional capacity to address global challenges

  • Blagoja Milosevski, Senior Technical Advisor in Light Manufacturing, USAID Economic Development, Governance and Enterprise Growth (EDGE), International Development Group LLC

10:35 - 10:50

Lean i fabrička fizika: Kako i do koje mere optimizirati proizvodnju?

  • Tarik Kadrispahić, Targer E&C, Sarajevo/BiH

10:50 - 11:20

Pauza za osveženje i B2B susrete

11:20 - 11:35

Studije rada i ergonomija: Kako povećati produktivnost i zadovoljstvo zaposlenih? (bonus: par ergonomskih trikova)

  • Dr. Gordana Čolović, SE-ERGO, Beograd, Srbija
  • Nikola Maksimović, Beograd, Srbija

11:35 - 11:45

Transfera

 

  • Vladimir Randjelovic, menadžer prodaje kompanije Transfera, Beograd/Srbija.

11:45 -11:55

Proces implementacije AI i Data analitike u kompaniji Tarkett Srbija

  • Aleksandar Stanković, Sales Manager West Balkan Countries , Mitsubishi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.), Beograd/Srbija

11:55 - 12:05

3D tehnologije u proizvodnji

  • Luka Naglić, Sales and Marketing Coordinator at IZIT, Novaki/Hrvatska

12:05 - 12:25

Digitalni darvinizam: Izazovi i prilike

  • Dr. Dušan Barać, Profesor i zamjenik dekana za digitalni razvoj, Fakultet organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, Beograd/Srbija

12:25 - 12:40

Kolaborativni roboti - budućnost je stigla

  • Saša Popović, Universal Robots Brand Manager ELMED, Beograd/Srbija

12:40 - 12:55

Digitalna transformacija u proizvodnji: Pametne fabrike u akciji

  • Zoran Đurđević, Kala Consulting, Beograd/Srbija

12:55 - 13:15

Zaštita kritične infrastrukture – izazov izolovanih sistema

  • Miodrag Milenković, Pulsec, Beograd/Srbija

13:15 - 14:15

B2B susreti i snack pauza

14:15 - 14:20

Kratke ergonomske vježbe

Moderatori:

  • Dr. Gordana Čolović, SE-ERGO, Beograd/Srbija
  • Nikola Maksimović, Beograd/Srbija

14:20 - 15:35

PowerPanel: Digitalizacija proizvodnje za obične smrtnike: Kako upotrebiti tehnologiju za uspeh?

Moderatori:

  • Aleksandar Međedović, Senior Expert – Digital Platforms & FDI Engagement, IFC – International Finance Corporation
  • Đorđe Maričić, Maverick Consulting, Beograd/Srbija

Panelisti:

  1. Pierluigi Ghione, Founder - Phoenix Consulting, Nemačka
  2. Radovan Jovanović, Direktor razvoja - Uniplast d.o.o., Čačak/Srbija
  3. Danijela Vlaški, Marketing Manager - Neofyton, Novi Sad/Srbija
  4. Semir Hrvić, Potpredsjednik uprave za IT i Upravljanje promjenama - AS Holding, Sarajevo/BiH
  5. Mirko Raković, Co-founder - Sigmoid, Novi Sad/Srbija
  6. Dr. Sanja Bojić, vanredni profesor na Faculty of Technical Sciences, University of Novi Sad
  7. Marko Divljan, Chief Sales Officer, Transfera, Beograd/Srbija
  8. Mirko Jović, Sales Representative, Mazak Magyarország, Beograd/Srbija

 

15:35 - 16:25

HumanPotentialPanel: Kako pridobiti i zadržati radnike?

Moderator:

  • Aleksandar Međedović, Senior Expert – Digital Platforms & FDI Engagement, IFC – International Finance Corporation
  • Đorđe Maričić, Maverick Consulting, Beograd/Srbija

Panelisti:

  1. Miloš Ristić, Osnivač – PLATON HR, Beograd/Srbija
  2. Seudin Softic, CEO, Autotech, Velenje/Slovenija
  3. Draško Živković, Lean Consulting and Coaching,
    Stuttgart/Njemačka
  4. Miloš Vulić, Managing Partner, Vulic Law, Beograd/Srbija

 

16:25 - 16:40

Zaključak prvog dana konferencije, završni govori i dodela nagrada

17:00 - 20:00

Večera i druženje uz muziku

09:00 – 10:30

Radionica 1A (Paralelno sa 1B) – Vežbamo ulazak na nova tržišta kroz razvoj novih proizvoda

Moderatori:

  • Dr. Vesna Rašković Depalov, Business consultant at Enterprise Europe Network Serbia, University of Novi Sad, Faculty of technical science
  • Samira Avdić, Co-founder and CEO of Bravaria Industrial Marketing

09:00 - 10:30

Radionica 1B (Paralelno sa 1A) – Lean, Six Sigma i Continuous Improvements: Vežbamo optimizaciju procesa

Moderatori:

  • Draško Živković, Lean Consulting and Coaching, Stuttgart, Njemačka
  • Idriz Selimović, Praktischlean, Novo Mesto, Slovenija
  • Tijana Karaklić, Koučing centar, Beograd, Srbija
  • Tarik Kadrispahić, Targer E&C, Sarajevo, BiH

10:30 - 11:00

Pauza za osveženje i B2B susrete

11:00 - 12:30

Radionica 2A (Paralelno sa 2B) - Vežbamo digitalizaciju: Transformacija proizvodnje u digitalno doba

Moderator:

  • Zoran Đurđević, Kala Consulting, Beograd, Srbija
  • Ljubomir Mrđenović, Telekom Srbija, ekspert za telekomunikacije, Beograd, Srbija
  • Ernel Operta, Yanoka, ERP/MES/APS konsultant, Sarajevo, BiH

11:00 - 12:30

Radionica 2B (Paralelno sa 2A) - Regionalna partnerstva u inovacijama i razvoju: Motor rasta proizvodnog sektora

Moderator:

  • Aleksandar Međedović, Senior Expert – Digital Platforms; FDI Engagement, IFC –International Finance Corporation
  • Jovan Miljković, Senior Private Sector Specialist, The World Bank (Svetska Banka)

12:30 - 13:30

Zavšni razgovori, druženje uz piće i snack

Rezervišite svoje mesto
na vreme jer broj mesta je ograničen

Prijatelj događaja

Prijatelj događaja

1000

Opcija "Prijatelj događaja" vam omogućava 5 ulaznica i promociju.

PRIJAVITE SE

Cene su bez PDV-a i po osobi

Prijatelj događaja
Nakon 16.10.

Nakon 16.10.

250

Ulaznica za oba dana na konferenciji i radionicama + networking večera

PRIJAVITE SE

Cene su bez PDV-a i po osobi

Nakon 16.10.

Zahvaljujemo se našim sponzorima

 

Zlatni sponzor

 

Bronzani sponzori

 

Bronzani sponzori

 

Partneri

 

Sponzor večere

 

Partneri

 
GS1_Bosne_i_Hercegovine

Sponzor večere

 

Medijski pokrovitelji

 

Zahvaljujemo se našim sponzorima

 

Organizatori

 

Partneri

 

Institucionalni partner

 

Sponzori

 

Business media partner

 

Medijski pokrovitelji

 

Bravaria
Industrial Marketing

Mi brendiramo industriju!

Bravaria je prva registrirana marketinška agencija u BiH sa isključivim fokusom na industrijski sektor.

Specijalizirana je B2B agencija koja pruža usluge strateškog marketinga za industrijski sektor, koji zahtjeva punu pažnju, sposobnost i stručnost onih najboljih u strategiji i izvršenju.

Marketari i inženjeri su odlučili da se udruže i naprave odličnu priču kreirajući Bravaria agenciju, koja je konceptualno sama po sebi već argument specifičnosti i jedinstvenosti na bh. tržištu.

Bravaria razumije izazove sa kojima se proizvodne kompanije suočavaju, poput složenih procesa nabave, dugih prodajnih ciklusa, specifične ciljne publike ili kreiranja upečatljivih kampanja od proizvoda koji nisu estetski ugodni.

Kao što je industrija baza i mjesto gdje se spajaju vizije i ideje, tako će i Bravaria agencija biti mjesto ideja i vizija, ona koja će kroz specijalizirane i specificirane marketinške usluge biti benefitna po industrijski sektor.

Organizator