Kompanije iz industrija drveta i alu i pvc stolarije.

19
&
22

mar

2024
00 d
00 h
00 m
00 s
Kompanije iz industrija drveta i alu i pvc stolarije.

Fensterbau Frontale je vodeći sajam industrije prozora, vrata i fasada u Europi. Tradicionalno se održava paralelno sa sajmom tehnologija drvne industrije Holz Handwerk u njemačkom gradu Nurnbergu. Ekipe Targer E&C i Bravaria Industrial Marketing vas vode u stručnu posjetu oba sajma kao i posjetu kompanijama u Njemačkoj iz drvnog i alu-pvc sektora. Posjete ovom sajmovima su dodatni korak u jačanju kompetencija iz industrije drvoprepade i ALU i PVC stolarije, a sve s ciljem pružanja još bolje podrške BH i regionalnim kompanijama.

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme jer se naš karavan puni velikom brzinom. Za sve detalje kontaktirajte nas putem [email protected]

Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!

Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!

TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost

Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona

Više o nama na www.targer.ba

► Za učesnike su obezbijeđeni osvježenje i ručak
► Smještaj – noćenje sa doručkom
► Ulaznice za sajam Fensterbau Frontale – 2 dana
► Ulaznice za stručnu posjetu i obilazak pogona kompanije Audi – Ingolstadt
► Stručna posjeta i obilazak kompanije industrije PVC, ALU i fasada u Njemačkoj
► Stručni vodič tokom cijelog putovanja
► Prijave su otvorene do dva radna dana pred događaj.
► Molimo da se prijavite na vrijeme.
► Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
 Rezervacija učešća je po uplati kotizacije na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH

Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.

Digitalna transformacija poslovanja je sama po sebi veliki izazov, a izazov se značajno povećava kad je treba primjeniti u proizvodnji i logistici. Zašto je tu digitalizacija drugačija i kompleksnija?


Postoje dijelovi digitalne transformacije jedinstveni za sve vrste poslovanja ili čak društvenih aktivnosti. To su npr. digitalna komunikacija, digitalni marketing, digitalno računovodstvo, digitalno upravljanje radnom zadacima i timovima, kao naravno i osnovni IT alati za rad u bilo kakvom digitalnom okruženju. Međutim, kad se u priču dodaju protok i prerada materijala iz jednog oblika u drugi, situacija se drastično usložnjava. Stoga smo odlučili okupiti sve relevantne stručnjake, kao i buduće korisnike digitalizacije industrije na jedno mjesto.

Upravo će koncept i praktična primjena digitalizacije proizvodnih i logističkih operacija biti fokus konferencija Targer Con 4.0. Dok u razvijenom dijelu svijeta pod sloganom Industrije 4.0 i “pametne fabrike” digitalizacija trenutno zauzima najznačajnije mjesto u transformaciji kompletnog poslovanja na buduće postavke, kod nas u BiH i regiji imamo jako raznoliko stanje po tom pitanju. A kakvo je stanje?

Jedan od konkretnih odgovora će ponuditi istraživanje stanja digitalizacije BH industrije kojeg upravo provodimo i kojeg ćemo prezentirati na konferenciji. A govoreći ovako po procjeni, stanje je toliko raznovrsno, od toga da imamo kompanije (najčešće one stranog kapitala) koje su već duboko zakoračile u Industriju 4.0, pa sve do onih koje još uvijek nisu izašli iz postavki garažnog načina poslovanja.

Stoga će naša konferencija imati dva ključna fokusa. Jedan je za kompanije koje su se već značajno digitalizirale i žele dodatno povećati svoju konkurentnost. Drugi je za kompanije koje se još pronalaze i kojima predstoji dalek i neizvjestan put u “digitalnu” budućnost. Sve ove kompanije imaju svoje probleme i dileme, a upravo će eksperti ili kolege na ovoj konferenciji ponuditi moguće odgovore.

Konferencija je namjenjena menadžerima i ekspertima svih oblasti poslovanja proizvodnih i logističkih kompanija. Dakle ne samo IT stručnjacima, jer digitalizacija je obaveza svakog u kompaniji, a posebno višeg menadžmenta.

Na konferenciji će se poseban naglasak staviti na teme koje su svojstvene poslovanju proizvodno-logističkih organizacija. Teme kao što su ERP, MRP, APS, MES, WMS, DMS, IoT, ukratko Smart Factory ili Industry 4.0.

Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.

Pridružite nam se da skupa kreiramo konkurentniju budućnost!!!


Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!

Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!

TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost

Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona

Više o nama na www.targer.ba

Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi sve o aktivnostima Bravaria Industrial Marketing.

Obećavamo da vaše podatke nećemo dijeliti sa drugima te da su vaši podaci sigurni.

Agenda

Izlaganje 1: Predstavljanje rezultata istraživanja stanja u industriji prozora, vrata i fasada

  • Prof. dr Dragan Škobalj, Tehnički fakultet "Mihajlo Pupin", Zrenjanin, Srbija

Izlaganje 2: Predstavljanje rezultata poslovanja branše prozora, vrata i fasada u EU

Panel diskusija: Kuda ide industrija građevinske stolarije, tj. prozora, vrata i fasada?

Izlaganje 3: Budućnost i trendovi generalno kod prozora, vrata i fasada

Izlaganje 4: Budućnost i trendovi kod ALU i PVC profila za građevinsku stolariju

Izlaganje 5: Budućnost i trendovi kod mašina i opreme za proizvodnju ALU i PVC stolarije

Izlaganje 6: Digitalizacija proizvodnje i poslovanja kompanija za proizvodnju građevinske stolarije

Izlaganje 7: Budućnost i trendovi kod okova za prozore, vrata i fasade

Izlaganje 8: Budućnost i trendovi kod stakla za prozore, vrata i fasade

Tako to rade lideri proizvodnje – Prikaz dobrih praksi iz proizvodnje građevinske stolarije

Fasadni inžinjering i kako BH/regionalne kompanije mogu povećati svoj izvoz?

Panel diskusija: Dosta jeftine proizvodnje - Kako poboljšati biznis model i nastup na stranim tržištima?

  • Stipe Kristo, CEO at B KRUG d.o.o, Livno, BiH
  • Duško Todorović, direktor Tehnosint, Banja Luka, BiH

Interaktivna radionica 1: Dizajnirajmo perfektan koncept građevinske stolarije i fasade

Interaktivna radionica 2: Dizajnirajmo optimalan sistem prodaje i distribicije na stranom tržištu

Edukativni obilazak proizvodnih pogona proizvođača ALU i PVC stolarije

Rezervišite svoje mjesto
na vrijeme jer broj mjesta je ograničen

Cijena po osobi

Cijena po osobi

1275KM

PRIJAVITE SE

Cijene su bez PDV-a i po osobi

Cijena po osobi

KM

PRIJAVITE SE

Cijene su bez PDV-a i po osobi

Zahvaljujemo se našim sponzorima

 

Zlatni sponzor

 

Bronzani sponzori

 

Bronzani sponzori

 

Partneri

 

Sponzor večere

 

Partneri

 
GS1_Bosne_i_Hercegovine

Sponzor večere

 

Medijski pokrovitelji

 

Zahvaljujemo se našim sponzorima

 

Organizatori

 

Prijatelji konferencije

 

Sponzori

 

Business media partner

 

Medijski pokrovitelji

 

Bravaria
Industrial Marketing

Mi brendiramo industriju!

Bravaria je prva registrirana marketinška agencija u BiH sa isključivim fokusom na industrijski sektor.

Specijalizirana je B2B agencija koja pruža usluge strateškog marketinga za industrijski sektor, koji zahtjeva punu pažnju, sposobnost i stručnost onih najboljih u strategiji i izvršenju.

Marketari i inženjeri su odlučili da se udruže i naprave odličnu priču kreirajući Bravaria agenciju, koja je konceptualno sama po sebi već argument specifičnosti i jedinstvenosti na bh. tržištu.

Bravaria razumije izazove sa kojima se proizvodne kompanije suočavaju, poput složenih procesa nabave, dugih prodajnih ciklusa, specifične ciljne publike ili kreiranja upečatljivih kampanja od proizvoda koji nisu estetski ugodni.

Kao što je industrija baza i mjesto gdje se spajaju vizije i ideje, tako će i Bravaria agencija biti mjesto ideja i vizija, ona koja će kroz specijalizirane i specificirane marketinške usluge biti benefitna po industrijski sektor.

Organizator