Konferencija počinje za:
Konferencija o digitalizaciji nabavke u organizaciji marketinške agencije Bravaria Industrial Marketing održat će se 19. oktobra 2023. u hotelu „Hills“ u Sarajevu.
Sarajevo će ponovo biti dom inspiracije, znanja i energije koju je naša ambiciozna zajednica nabavki upoznala i pretvorila u poslovni uspjeh.
Ove godine će biti fokusiran na to kako da pretvaramo naše digitalne težnje za nabavkom u stvarnost.
Naši govornici, sponzori i sudionici će prezentirati djelotvorna rješenja, a ne samo ideje. Ovako ćemo učiniti da tehnologija funkcioniše!
Imamo sve što nam je potrebno unutar digitalnog ekosistema da samouvjereno krenemo od ambicije do akcije: briljantne umove, duboko znanje o industriji, priče o uspjehu i, naravno, najbolje nove tehnologije koje su spremne da nam pomognu da krenemo naprijed u progresivnom smjeru. Posjedujemo takodjer i praktične i svrsishodne načine.
Naši gosti, izuzetni stručnjaci iz Češke, Poljske, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, uz to možemo reći i naši prijatelji, podijelit će sa nama svoje znanje i iskustva
Vizija je jasna. Ambicija je hrabra.
Zajedno ćemo otključati stvarni potencijal digitalizacije u nabavi.
Neprocjenjiva su iskustva onih koji su medju prvima pošli putem digitalizacije nabave. Zemlje iz kojih naši gosti dolaze već su daleko odmakle na tom putu i mi imamo jedinstvenu priliku saznati iz prve ruke sve bitne detalje i najnovije trendove.
Digitalizacija nabave je izuzetno važan segment na putu prema uspjehu. Benefiti su brojni: poboljšana efikasnost, poboljšana agilnost, smanjeni troškovi, poboljšanje lanca snabdijevanja, efikasno donošenje odluka, trenutno reagovanje na fluktuacije u potražnji.
Kao što se vidi mnogo je razloga da devetnaesti oktobar unesete u svoj kalendar bitnih dogadjaja koji se ne smiju propustiti.
Ovakvi dogadjaji daju onaj impuls koji je bio potreban vašim kompanijama da se etabliraju kao lideri u svom sektoru.
Vidimo se 19. oktobra 2023. godine u Sarajevu.
Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!
Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!
TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost
Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona
► Za učesnike su obezbijeđeni osvježenje i ručak
► Troškove smještaja i prevoza do mjesta održavanja konferencije snose učesnici
► Prijave su otvorene do dva radna dana pred konferenciju.
► Molimo da se prijavite na vrijeme.
► Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
► Rezervacija učešća je po uplati kotizacije na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.
Digitalna transformacija poslovanja je sama po sebi veliki izazov, a izazov se značajno povećava kad je treba primjeniti u proizvodnji i logistici. Zašto je tu digitalizacija drugačija i kompleksnija?
Postoje dijelovi digitalne transformacije jedinstveni za sve vrste poslovanja ili čak društvenih aktivnosti. To su npr. digitalna komunikacija, digitalni marketing, digitalno računovodstvo, digitalno upravljanje radnom zadacima i timovima, kao naravno i osnovni IT alati za rad u bilo kakvom digitalnom okruženju. Međutim, kad se u priču dodaju protok i prerada materijala iz jednog oblika u drugi, situacija se drastično usložnjava. Stoga smo odlučili okupiti sve relevantne stručnjake, kao i buduće korisnike digitalizacije industrije na jedno mjesto.
Upravo će koncept i praktična primjena digitalizacije proizvodnih i logističkih operacija biti fokus konferencija Targer Con 4.0. Dok u razvijenom dijelu svijeta pod sloganom Industrije 4.0 i “pametne fabrike” digitalizacija trenutno zauzima najznačajnije mjesto u transformaciji kompletnog poslovanja na buduće postavke, kod nas u BiH i regiji imamo jako raznoliko stanje po tom pitanju. A kakvo je stanje?
Jedan od konkretnih odgovora će ponuditi istraživanje stanja digitalizacije BH industrije kojeg upravo provodimo i kojeg ćemo prezentirati na konferenciji. A govoreći ovako po procjeni, stanje je toliko raznovrsno, od toga da imamo kompanije (najčešće one stranog kapitala) koje su već duboko zakoračile u Industriju 4.0, pa sve do onih koje još uvijek nisu izašli iz postavki garažnog načina poslovanja.
Stoga će naša konferencija imati dva ključna fokusa. Jedan je za kompanije koje su se već značajno digitalizirale i žele dodatno povećati svoju konkurentnost. Drugi je za kompanije koje se još pronalaze i kojima predstoji dalek i neizvjestan put u “digitalnu” budućnost. Sve ove kompanije imaju svoje probleme i dileme, a upravo će eksperti ili kolege na ovoj konferenciji ponuditi moguće odgovore.
Konferencija je namjenjena menadžerima i ekspertima svih oblasti poslovanja proizvodnih i logističkih kompanija. Dakle ne samo IT stručnjacima, jer digitalizacija je obaveza svakog u kompaniji, a posebno višeg menadžmenta.
Na konferenciji će se poseban naglasak staviti na teme koje su svojstvene poslovanju proizvodno-logističkih organizacija. Teme kao što su ERP, MRP, APS, MES, WMS, DMS, IoT, ukratko Smart Factory ili Industry 4.0.
Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.
Pridružite nam se da skupa kreiramo konkurentniju budućnost!!!
Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!
Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!
TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost
Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona
Obećavamo da vaše podatke nećemo dijeliti sa drugima te da su vaši podaci sigurni.
• Uvod u ciljeve konferencije i ključna uloga digitalizacije u nabavnom procesu
• Pregled agende i naglasaka dnevne sesije
• Otkrivanje značaja strategije u nabavnom procesu
• Optimizacija praksi nabave u svrhu poboljšavanja operativne učinkovitosti
• Poticanje rasta i održivosti: Utjecaj nabave na poslovni uspjeh
• Zašto smo odabrali da digitaliziramo nabavku?
• Koji faktori su podstakli našu odluku da prihvatimo digitalnu nabavku?
• Kako nas je naša strateška vizija dovela do odluke da digitaliziramo nabavku?
• Istraživanje putovanja ka digitalnoj transformaciji u nabavnom procesu Poljske
• Ključni pokretači izvrsnosti Poljske u procesu nabavke
• Korištenje tehnologije u procesu nabavke: Lekcije iz Poljske
• Kako uključiti dobavljače u proces?
• Uvid u svijet e-nabavke
• Kako digitalni alati poboljšavaju transparentnost, sljedivost i efikasnost
• Benefiti i mogući izazovi u procesu usvajanja digitaliziranog procesa nabavke
Nataša Cikač, CRONATA D.O.O. Varaždin, Croatia
• Sumiranje ključnih uvida i zaključaka s konferencije
• Prilika za učesnike da sudjeluju u Q&A sesiji sa govornicima
• Riječi zahvalnosti učesnicima za aktivno sudjelovanje i doprinos
Ulaznica na konferenciju i radionice
Mi brendiramo industriju!
Bravaria je prva registrirana marketinška agencija u BiH sa isključivim fokusom na industrijski sektor.
Specijalizirana je B2B agencija koja pruža usluge strateškog marketinga za industrijski sektor, koji zahtjeva punu pažnju, sposobnost i stručnost onih najboljih u strategiji i izvršenju.
Marketari i inženjeri su odlučili da se udruže i naprave odličnu priču kreirajući Bravaria agenciju, koja je konceptualno sama po sebi već argument specifičnosti i jedinstvenosti na bh. tržištu.
Bravaria razumije izazove sa kojima se proizvodne kompanije suočavaju, poput složenih procesa nabave, dugih prodajnih ciklusa, specifične ciljne publike ili kreiranja upečatljivih kampanja od proizvoda koji nisu estetski ugodni.
Kao što je industrija baza i mjesto gdje se spajaju vizije i ideje, tako će i Bravaria agencija biti mjesto ideja i vizija, ona koja će kroz specijalizirane i specificirane marketinške usluge biti benefitna po industrijski sektor.
Tvornička 3
71210 Ilidža, BiH