Targer QualityCon 2024

Događaj posvećen temama totalnog upravljanja kvalitetom

22
23

feb

2024
00
dan/a
00
sat/i
00
minuta
00
sekundi
00 d
00 h
00 m
00 s

Targer QualityCon 2024 ​

22 & 23 feb 2024
Targer QualityCon 2024

Konferencija o totalnom upravljanju kvalitetom

Sarajevo će 22. i 23. februara biti domaćin konferencije o kvalitetu i izvrsnosti.

Kvalitet je ključni faktor za uspjeh svakog poslovanja. Može se definisati kao “usklađenost sa zahtjevima”, a postavlja standard za proizvode i usluge koje nudite.

Kvalitet poslovanja je mjera koliko dobro vaši poslovni procesi, sistemi i procedure ispunjavaju zahtjeve i očekivanja kupaca.

Sarajevo će 22. i 23. februara biti domaćin konferencije o kvalitetu i izvrsnosti

 

Često je prisutna dilema „kvalitet ili kvantitet?“ Za uspjeh, takve dileme nema, uspjeh se ne izgrađuje isključivošću. Za uspjeh, mora biti zadovoljen princip i-i.

Šta znači kvalitet i koliko je bitan, najbolje ilustruje jednostavan primjer. “Made in Grmany” po automatizmu uliva povjerenje. I još nešto, nivo kvaliteta se stalno mora unapređivati, ako to nije slučaj može se izgubiti povjerenje kupaca koje se teško ili nikako više ne može steći.

Često je prisutna dilema „kvalitet ili kvantitet?“ Za uspjeh, takve dileme nema, uspjeh se ne izgrađuje isključivošću. Za uspjeh, mora biti zadovoljen princip i-i

Postoje mnoge prednosti održavanja visokih standarda kvaliteta poslovanja. Možda je najočitija prednost to što vam može pomoći da privučete i zadržite kupce. Na kraju krajeva, vjerovatnije je da će kupci poslovati s kompanijama za koje smatraju da su visokokvalitetne. Osim toga, kvalitet poslovanja može poboljšati vaš krajnji rezultat smanjenjem troškova povezanih sa stvarima kao što su povrati i povrat novca, pritužbe kupaca. Konačno, održavanje visokih standarda kvaliteta može vam pomoći da izgradite jaku reputaciju u vašoj industriji, što može dovesti do povećanja prodaje i tržišnog udjela.

Konferencija o kvalitetu ima za cilj da predstavi konkretne načine kako kontinuirano poboljšavati kvalitet proizvoda i usluga.

Vidimo se na Targer QualityCon-u 22. i 23. februara u Sarajevu.

Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!

Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!

TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost

Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona

Više o nama na www.targer.ba

► Za učesnike su obezbijeđeni osvježenje i ručak
► Troškove smještaja i prevoza do mjesta održavanja događaj snose učesnici
► Prijave su otvorene do dva radna dana pred događaj.
► Molimo da se prijavite na vrijeme.
► Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
 Rezervacija učešća je po uplati kotizacije na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.

Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.

Digitalna transformacija poslovanja je sama po sebi veliki izazov, a izazov se značajno povećava kad je treba primjeniti u proizvodnji i logistici. Zašto je tu digitalizacija drugačija i kompleksnija?


Postoje dijelovi digitalne transformacije jedinstveni za sve vrste poslovanja ili čak društvenih aktivnosti. To su npr. digitalna komunikacija, digitalni marketing, digitalno računovodstvo, digitalno upravljanje radnom zadacima i timovima, kao naravno i osnovni IT alati za rad u bilo kakvom digitalnom okruženju. Međutim, kad se u priču dodaju protok i prerada materijala iz jednog oblika u drugi, situacija se drastično usložnjava. Stoga smo odlučili okupiti sve relevantne stručnjake, kao i buduće korisnike digitalizacije industrije na jedno mjesto.

Upravo će koncept i praktična primjena digitalizacije proizvodnih i logističkih operacija biti fokus konferencija Targer Con 4.0. Dok u razvijenom dijelu svijeta pod sloganom Industrije 4.0 i “pametne fabrike” digitalizacija trenutno zauzima najznačajnije mjesto u transformaciji kompletnog poslovanja na buduće postavke, kod nas u BiH i regiji imamo jako raznoliko stanje po tom pitanju. A kakvo je stanje?

Jedan od konkretnih odgovora će ponuditi istraživanje stanja digitalizacije BH industrije kojeg upravo provodimo i kojeg ćemo prezentirati na konferenciji. A govoreći ovako po procjeni, stanje je toliko raznovrsno, od toga da imamo kompanije (najčešće one stranog kapitala) koje su već duboko zakoračile u Industriju 4.0, pa sve do onih koje još uvijek nisu izašli iz postavki garažnog načina poslovanja.

Stoga će naša konferencija imati dva ključna fokusa. Jedan je za kompanije koje su se već značajno digitalizirale i žele dodatno povećati svoju konkurentnost. Drugi je za kompanije koje se još pronalaze i kojima predstoji dalek i neizvjestan put u “digitalnu” budućnost. Sve ove kompanije imaju svoje probleme i dileme, a upravo će eksperti ili kolege na ovoj konferenciji ponuditi moguće odgovore.

Konferencija je namjenjena menadžerima i ekspertima svih oblasti poslovanja proizvodnih i logističkih kompanija. Dakle ne samo IT stručnjacima, jer digitalizacija je obaveza svakog u kompaniji, a posebno višeg menadžmenta.

Na konferenciji će se poseban naglasak staviti na teme koje su svojstvene poslovanju proizvodno-logističkih organizacija. Teme kao što su ERP, MRP, APS, MES, WMS, DMS, IoT, ukratko Smart Factory ili Industry 4.0.

Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.

Pridružite nam se da skupa kreiramo konkurentniju budućnost!!!


Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!

Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!

TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost

Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona

Više o nama na www.targer.ba

Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi sve o aktivnostima Bravaria Industrial Marketing.

Obećavamo da vaše podatke nećemo dijeliti sa drugima te da su vaši podaci sigurni.

Agenda
Targer QualityCon

08:15 – 09:00

Registracija učesnika i B2B susreti

09:00-09:30

Otvaranje konferencije i uvodna obraćanja

  • Tarik Kadrispahić, direktor Targer E&C, Sarajevo, BiH
  • Muamer Peljto, direktor TUV Adria, Sarajevo, BiH

09:30 - 09:50

Izlaganje 1 - Istraživanje: Kako bh. kompanije upravljaju kvalitetom?

09:50 - 10:20

Izlaganje 2 - Retrospektiva nauke o kvalitetu: Od Henryja Forda do agilnog upravljanja

  • Fahrudin Bračković, Senior Lean Consultant, Targer E&C, Sarajevo, BiH

10:20 - 10:40

Izlaganje 3 - Inovacijski kapacitet i S3 Smart Specialisation Strategies

  • prof. dr. Aleksandra Nikolić, Poljoprivredno-prehrambeni fakultet Univerziteta u Sarajevu, Sarajevo, BiH

10:40 - 11:00

Izlaganje 4 - Uloga i značaj standarda i standardizacije u infrastrukturi kvaliteta i održivom razvoju Bosne i Hercegovine

  • Goran Tešanović, pomoćnik direktora za ocjenu usklađenosti, Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine

11:00 - 11:20

Dobre prakse - Primjer primjene standarda kvaliteta i održivosti u grupaciji AS Holding

  •  prof. dr. Amela Semić, potpredsjednica za poslovni kvalitet i održivi razvoj AS Holdinga, Sarajevo, BiH

11:20 -11:35

Pauza za osvježenje i networking

11:35 - 11:50

Kontrola kvaliteta u razvoju (proizvodnji) softvera

  • Jure Begić, QA engineer u tvrtki Galileo d.o.o, Mostar, BiH

11:50 - 12:50

Panel diskusija 1 - Kako osigurati kvalitet usluga?

Moderatorica: Marija Joksimović, glavna urednica, portal Kvalitet, Beograd, Srbija

 

Učesnici:

  • Muamer Peljto, TUV Adria, Sarajevo, BiH
  • Nedžad Junuzović, Agile Coach and Project Manager, Sarajevo, BiH
  • Anel Hurem, CEO & Founder at Safety Quality Systems, Sarajevo, BiH
  • Tarik Kadrić, Merchant Success Manager, HulkApps, Sarajevo, BiH

12:50 - 13:05

Izlaganje 5 - Koliki je trošak (ne)kvaliteta: Izračunavanje troška lošeg kvaliteta?

  • Alan Lisica, vanredni profesor, Mašinski fakultet Univerziteta u Zenici, Zenica, BiH

13:05 - 13:25

Izlaganje 6 - Izazovi izbora i definisanje projekata za poboljšanje

  • Dubravko Jasic, Chief Quality Officer at GIR, Kraljevo, Srbija

13:25 - 13:55

Pauza za osvježenje i druženje

13:55 - 14:55

Interaktivna radionica - Kako osigurati efikasnost kontrole kvaliteta? Vježbamo MSA metodu

14:55 - 15:55

Panel diskusija 2 - TQM poruka: Kako živjeti kvalitet u svim sferama života?

Moderatorica: Marija Joksimović, glavna urednica, portal Kvalitet, Beograd, Srbija

  • Envera Garić, direktorica unapređenja kvaliteta BoWiDo, Doboj, BiH
  • Samir Kozar, osiguranje kvaliteta GS Tvornica Mašina Travnik, BiH
  • Alem Merdić, welding coordinator at ADK D.O.O. Novi Travnik, Travnik, BiH
  • Tarik Kadrispahić, direktor Targer E&C, Sarajevo, BiH

15:55 - 16:10

Završna obraćanja. Dodjela nagrada. Zaključenje događaja.

16:10

Ručak i druženje

Napomena: Agenda može podlijegati promjenama radi bolje organizacije događaja.

09:00 - 10:15

Interaktivna radionica 1: Vjezbajmo osiguranje kvaliteta

10:15 - 10:30

Pauza za osvježenje

10:30 - 11:45

Interaktivna radionica 2: Vjezbajmo poboljšanje kvaliteta

11:45

Zajednička kafa i zatvaranje konferencije

Rezervišite svoje mjesto
na vrijeme jer broj mjesta je ograničen

KM118

Ulaznica na događaj; rane prijave (do 9.2.)

PRIJAVITE SE

Cijene su bez PDV-a i po osobi

KM139

Ulaznica na događaj; regularna cijena

PRIJAVITE SE

Cijene su bez PDV-a i po osobi

Zahvaljujemo se našim sponzorima

 

Zlatni sponzor

 

Bronzani sponzori

 

Bronzani sponzori

 

Partneri

 

Sponzor večere

 

Partneri

 
GS1_Bosne_i_Hercegovine

Sponzor večere

 

Medijski pokrovitelji

 

Zahvaljujemo se našim sponzorima

 

Organizatori

 

Prijatelji konferencije

 

Sponzori

 

Business media partner

 

Medijski pokrovitelji

 

Bravaria
Industrial Marketing

Mi brendiramo industriju!

Bravaria je prva registrirana marketinška agencija u BiH sa isključivim fokusom na industrijski sektor.

Specijalizirana je B2B agencija koja pruža usluge strateškog marketinga za industrijski sektor, koji zahtjeva punu pažnju, sposobnost i stručnost onih najboljih u strategiji i izvršenju.

Marketari i inženjeri su odlučili da se udruže i naprave odličnu priču kreirajući Bravaria agenciju, koja je konceptualno sama po sebi već argument specifičnosti i jedinstvenosti na bh. tržištu.

Bravaria razumije izazove sa kojima se proizvodne kompanije suočavaju, poput složenih procesa nabave, dugih prodajnih ciklusa, specifične ciljne publike ili kreiranja upečatljivih kampanja od proizvoda koji nisu estetski ugodni.

Kao što je industrija baza i mjesto gdje se spajaju vizije i ideje, tako će i Bravaria agencija biti mjesto ideja i vizija, ona koja će kroz specijalizirane i specificirane marketinške usluge biti benefitna po industrijski sektor.

Organizator