26

jan

2024

PIT Vision 2024: Personalni i profesionalni rast i razvoj

00
dan/a
00
sat/i
00
minuta
00
sekundi
PIT Vision 2024: Personalni i profesionalni rast i razvoj

Slavimo završetke, jer oni prethode počecima. Ovako bismo obojili poziv na “PIT Vision 2024: Da budeš rijeka, zastani u sebi…”, događaj posvećen ličnom i poslovnom rastu i razvoju koji će se održati 26. januara 2024. u organizaciji agencije Bravaria Industrial Marketing uz podršku brenda PIT Events.

PIT Vision 2024 prvi je događaj u organizaciji agencije Bravaria ove godine, a motiv mu je “prioritetiziranje cjelovite brige o sebi kao odgovornosti koja je imperativ.” Cilj je kreirati platformu koja će upriličiti susret svih koji teže ličnom i poslovnom rastu te ponuditi ideje, akcije, ljude i koncepte koji će im pomoći na tom putu.

Lični razvoj i motivacija, finansije i uspješno planiranje, komunikacijske vještine, networking, poimanje i prihvatanje sebe kao procesa neka su od područja predviđenih agendom.

Od ličnih priča o uspinjanju, uspjehu, geografskom i duboko ličnom Everestu, zaigranom duhu putnika preko priče o blagostanju i umijeću zdrave ishrane, bit će govora i o važnosti samorazgovora i osnaživanja kroz susrete s drugima.

Vrijeme je za predah. Vrijeme je za promjenu. Moju. 

Naš cilj je stvoriti platformu na kojoj će se spojiti svi koji žele ostvariti profesionalni i poslovni napredak uz ideje, akcije, ljude i koncepte koji će im pomoći na tom putu.

Na PIT Vision 2024 zajedno rastemo u područjima ličnog razvoja, financija, motivacije, uspješnog planiranja, komunikacijskih vještina, networkinga i otkrivanja najbolje verzije sebe.

Prijavite se odmah, jer je broj mjesta ograničen, a cijena kotizacije iznosi 118 KM.

Očekuju nas radionice, interaktivne panel diskusije i izlaganja o bitnim temama:

 Motivacija

 Kreativnost

 Zdrav život

 Ishrana

Lične Finansije

 Planiranje

 Ljudi

 Ispunjenje ciljeva

 Personalni razvoj

 Profesionalni razvoj

 Komunikacijske vještine

Pozivamo vas da budete dio ovog događaja koji okuplja sve nas koji težimo profesionalnom i ličnom rastu.

Vidimo se na #PITVision2024!  

#konferencija #growth #personaldevelopment #networking

Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!

Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!

TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost

Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona

Više o nama na www.targer.ba

► Za učesnike su obezbijeđeni osvježenje i ručak
► Troškove smještaja i prevoza do mjesta održavanja događaj snose učesnici
► Prijave su otvorene do dva radna dana pred događaj.
► Molimo da se prijavite na vrijeme.
► Za 3 učesnika iz iste firme učešće četvrtog je besplatno.
 Rezervacija učešća je po uplati kotizacije na račun: 199-499-00314604-14 kod Sparkasse Bank dd BiH.

Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.

Digitalna transformacija poslovanja je sama po sebi veliki izazov, a izazov se značajno povećava kad je treba primjeniti u proizvodnji i logistici. Zašto je tu digitalizacija drugačija i kompleksnija?


Postoje dijelovi digitalne transformacije jedinstveni za sve vrste poslovanja ili čak društvenih aktivnosti. To su npr. digitalna komunikacija, digitalni marketing, digitalno računovodstvo, digitalno upravljanje radnom zadacima i timovima, kao naravno i osnovni IT alati za rad u bilo kakvom digitalnom okruženju. Međutim, kad se u priču dodaju protok i prerada materijala iz jednog oblika u drugi, situacija se drastično usložnjava. Stoga smo odlučili okupiti sve relevantne stručnjake, kao i buduće korisnike digitalizacije industrije na jedno mjesto.

Upravo će koncept i praktična primjena digitalizacije proizvodnih i logističkih operacija biti fokus konferencija Targer Con 4.0. Dok u razvijenom dijelu svijeta pod sloganom Industrije 4.0 i “pametne fabrike” digitalizacija trenutno zauzima najznačajnije mjesto u transformaciji kompletnog poslovanja na buduće postavke, kod nas u BiH i regiji imamo jako raznoliko stanje po tom pitanju. A kakvo je stanje?

Jedan od konkretnih odgovora će ponuditi istraživanje stanja digitalizacije BH industrije kojeg upravo provodimo i kojeg ćemo prezentirati na konferenciji. A govoreći ovako po procjeni, stanje je toliko raznovrsno, od toga da imamo kompanije (najčešće one stranog kapitala) koje su već duboko zakoračile u Industriju 4.0, pa sve do onih koje još uvijek nisu izašli iz postavki garažnog načina poslovanja.

Stoga će naša konferencija imati dva ključna fokusa. Jedan je za kompanije koje su se već značajno digitalizirale i žele dodatno povećati svoju konkurentnost. Drugi je za kompanije koje se još pronalaze i kojima predstoji dalek i neizvjestan put u “digitalnu” budućnost. Sve ove kompanije imaju svoje probleme i dileme, a upravo će eksperti ili kolege na ovoj konferenciji ponuditi moguće odgovore.

Konferencija je namjenjena menadžerima i ekspertima svih oblasti poslovanja proizvodnih i logističkih kompanija. Dakle ne samo IT stručnjacima, jer digitalizacija je obaveza svakog u kompaniji, a posebno višeg menadžmenta.

Na konferenciji će se poseban naglasak staviti na teme koje su svojstvene poslovanju proizvodno-logističkih organizacija. Teme kao što su ERP, MRP, APS, MES, WMS, DMS, IoT, ukratko Smart Factory ili Industry 4.0.

Digitalizacija poslovanja nije opcija nego nužnost. Opcija je samo pitanje koliko ćemo lutati na tom putu.

Pridružite nam se da skupa kreiramo konkurentniju budućnost!!!


Organizacija konferencija je nešto što radimo savršeno!

Okupljamo samo najbolje edukatore, paneliste i izlagače!

TARGER SOI - Naše edukacije, dodaju vrijednost

Okupljamo najbolje stručnjake i eksperte iz svojih oblasti iz BiH i regiona

Više o nama na www.targer.ba

Prijavite se na naš newsletter i saznajte prvi sve o aktivnostima Bravaria Industrial Marketing.

Obećavamo da vaše podatke nećemo dijeliti sa drugima te da su vaši podaci sigurni.

Agenda
PIT Vision 2024: Personalni i profesionalni rast i razvoj

09:15 - 10:00

Registracija učesnika i druženje

10:00 - 10:10

Izgradnja Discipline: Ključ za prevazilaženje nestalne motivacije

  • Amra Skrobo - Berberović, Marketing Director at BOREAS d.o.o., Sarajevo, BiH

10:10 - 10:25

Ključna uloga mentorstva i obuka u poslovnom uspjehu

  • Enisa Selmanović - Salkić, Building leaders from scratch I Transforming people, organization and culture I Speaker I Book author I Founder of Consultor I Harrison Assessments Consulting Partner, Consultor, Sarajevo, BiH

10:25 - 10:40

ProBUDI se. SVEsno budi Sve: R&G alat za mapiranje poslovnih i životnih uloga i uspostavljanje svjesne kontrole nad njima

  • Dragana Vujović Đermanović, CEO of the company Bee Premium Group, Novi Sad, Serbia (Video javljanje)

10:40 - 10:50

Od invalidskih kolica do maratona

  • Saša Bahtić, CEO at Frontline, Sarajevo, BiH

10:50 - 11:05

Mikrobiom, emocije i ishrana: Utjecaj crijeva na depresiju i anksioznost

  1. Omar Nuhić, Medical Doctor, Regenerative medicine, IFMCP, Konjic, BiH

11:05 - 11:20

Zašto su ljudi zlatne ribice?

  • Adnan Bešović, Co-Founder & CEO at edu720, Sarajevo, BiH

11:20 - 11:35

Osnaživanje kroz razgovor: Psihološko savjetovanje u ličnom i poslovnom kontekstu

  • Jasmin Bešić, Chief Executive Officer at Institut za razvoj mladih KULT / Chief of Party in USAID/INSPIRE Program / Psychodynamic Business Coach and Mentor /Accredited EMCC Senior Practitioner / President of O.L.I. Center in BiH, Sarajevo, BiH

11:35 - 11:45

Od ideje do prepoznatljivog brenda

  • Nadira Ahatović, Founder at Zavrzlama Art Studio, Sarajevo, BiH

11:45 -12:15

Pauza za osvježenje i druženje

12:15 - 13:05

Radionica: Coaching u biznisu

Voditelji radionice:

  1. Ajla Mulalić, Business & Team Developer, Invision Consulting, Bihać, BiH
  2. Amir Mulalić, Business Consultant, Invision Consulting, Bihać, BiH.

13:10 - 14:10

Panel 1: Kreativno javno istupanje i poslovna umjetnost

Moderatorica:

  1. Maja Memić, Business & Marketing Consultant, Sarajevo, BiH

Učesnici:

  1. Vedran Peršić, Founder of Peršić Komunikacije, Sarajevo, BiH
  2. Belma Karahasanović, Marketing and category manager, Klas d.d., Sarajevo, BiH
  3. Umihana Krličević Omerović, Public Relations Specialist, Conversa Marketing & PR, Tešanj, BiH
  4. Ines Pašović, CEO and OWNER at AdHive doo, Sarajevo, BiH
  5. Irena Miličević Vukoja, Director of marketing agency Prefix doo, Sarajevo, BiH

 

14:10 - 15:10

Panel 2: TalentScape: Upravljanje potencijalima, prevencija burnouta, kreiranje radne oaze i interna krizna komunikacija

Moderatorica:

  1. Tena Nagulov Halilović, Employer branding specialist, Sarajevo, BiH

Učesnici panela:

  1. Naida Duvnjak Šehović, Chief Human Potential Officer, Aptha Corp, Sarajevo, BiH
  2. Dejan Matijević, Leading HR specialist, UniCredit Bank, Banja Luka, BiH
  3. Suzana Tihi-Babić, Director of Human Resources Management Department, Addiko Bank d.d., Sarajevo, BiH
  4. Elma Pašić, Business consultant at edu720, Sarajevo, BiH.

15:10 - 15:20

Dodjela nagrada

Zaključujemo konferenciju s posebnim trenutkom:
dodjelom inspirativnih nagrada koje će dodatno obogatiti vaš put ličnog razvoja

15:20 - 16:00

Ručak i druženje

Napomena: Agenda može podlijegati promjenama radi bolje organizacije događaja.

Rezervišite svoje mjesto
na vrijeme jer broj mjesta je ograničen

118KM

Ulaznica na događaj

PRIJAVITE SE

Cijene su bez PDV-a i po osobi

118KM

Posebna ponuda: Gratis ulaznica za 4. iz iste firme

PRIJAVITE SE

Cijene su bez PDV-a i po osobi

Zahvaljujemo se našim sponzorima

 

Zlatni sponzor

 

Bronzani sponzori

 

Bronzani sponzori

 

Partneri

 

Sponzor večere

 

Partneri

 
GS1_Bosne_i_Hercegovine

Sponzor večere

 

Medijski pokrovitelji

 

Zahvaljujemo se našim sponzorima

 

Organizatori

 

Prijatelji konferencije

 

Sponzori

 

Business media partner

 

Medijski pokrovitelji

 

Bravaria
Industrial Marketing

Mi brendiramo industriju!

Bravaria je prva registrirana marketinška agencija u BiH sa isključivim fokusom na industrijski sektor.

Specijalizirana je B2B agencija koja pruža usluge strateškog marketinga za industrijski sektor, koji zahtjeva punu pažnju, sposobnost i stručnost onih najboljih u strategiji i izvršenju.

Marketari i inženjeri su odlučili da se udruže i naprave odličnu priču kreirajući Bravaria agenciju, koja je konceptualno sama po sebi već argument specifičnosti i jedinstvenosti na bh. tržištu.

Bravaria razumije izazove sa kojima se proizvodne kompanije suočavaju, poput složenih procesa nabave, dugih prodajnih ciklusa, specifične ciljne publike ili kreiranja upečatljivih kampanja od proizvoda koji nisu estetski ugodni.

Kao što je industrija baza i mjesto gdje se spajaju vizije i ideje, tako će i Bravaria agencija biti mjesto ideja i vizija, ona koja će kroz specijalizirane i specificirane marketinške usluge biti benefitna po industrijski sektor.

Organizator