Targer QualityCon 2024: “Preobrazba i kvalitet poziv su svakog zaposlenika” događaj je koji će aktualizirati važnost totalnog upravljanja kvalitetom, a održat će se 22. i 23. februara u Sarajevu u organizaciji konsultantske kuće TARGER E&C uz podršku agencije za industrijski marketing Bravaria Industrial Marketing i brenda PIT Events.
Targer QualityCon 2024: “Preobrazba i kvalitet poziv su svakog zaposlenika” događaj je koji će aktualizirati važnost totalnog upravljanja kvalitetom, a održat će se 22. i 23. februara u Sarajevu
Da se govori o ozbiljnom i planiranom poslovanju, treba se imati na umu kako je kvalitet neodvojiva kategorija pojedinaca i sistema, organizacija i kompanija. No, kako zajednice i kompanije nikad nisu ni bolje ni lošije od svojih zaposlenika, jasno je da se kvalitet u realnim radnim sredinama praktično različito pojmi.
Targer QualityCon 2024, događaj o totalnom upravljanju kvalitetom, nastavak je inicijative pokrenute prije dvije godine
Upravo ciljajući na kvalitet, odnosno, na standardizaciju kvaliteta poslovanja i procesa, kompanija i sistema, konsultantska kuća TARGER E&C organizira događaj o totalnom upravljanju kvalitetom, nastavak inicijative pokrenute prije dvije godine.
„Prije dvije godine održali smo prvu, premijernu konferenciju posvećenu kvalitetu, TARGER Q-Con, koju smo zatvorili suštinskim zaključkom kako su preobrazba i kvalitet ustvari poziv i odgovornost svih zaposlenika. Tragom ovo zaključka, organiziramo drugi po redu TARGER QualityCon 2024 s ciljem jačanja svijesti i podizanja standarda“, riječi su Tarika Kadrispahića, Lean konsultanta i direktora ove kuće.
Vitalnost poslovanja odražava se u spremnosti na prihvatanje novih znanja i korisnih filozofija. S druge strane, utkati kvalitet u procese od početka do kraja i pritom održavati istrajnost nužan su izbor. Total Quality Management (TQM), totalno upravljanje kvalitetom, međutim, ne zadržava se na ovome, nego jača i njeguje svoja četiri oslonca: kontinuirano poboljšanje, fokus na korisnika, sudjelovanje zaposlenika i pristup orijentiran na procese.
„Učesnici agende događaja predstavit će analizu upravljanja kvalitetom u bh. kompanijama te govoriti o razvoju i uspostavi sistema upravljanja kvalitetom u proizvodnim kompanijama (sa studijom slučaja iz bh. kompanije). Bit će govora o postizanju kvaliteta efikasnom upotrebom zapisa kontrole, ali i savladavanju otpora pri provođenju kontinuiranih poboljšanja te o osiguranju kvaliteta podizanjem ukupnog nivoa organizacijske kulture komanije. Nastojat ćemo zajedno doći do odgovora na pitanj ‘ Lean Six Sigma ili Theory of Constraints – Šta izabrati?'“, navode organizatori.
Posjetitelje očekuje interaktivna radionica ‘Kako da svi zaposlenici u kompaniji žive kvalitet?’ te dvije panel diskusije
Panel I: TQM poruka: Kako živjeti kvalitet u svim sferama života?
Panel II: Kako još bolje osigurati kvalitet usluga?
Ohrabrivanje zaposlenika da uče jedni od drugih, educiraju se, unapređuju i samopoboljšavaju kako bi mogli razumjeti i prihvatiti svoje uloge na većoj slici zadaća je menadžementa. A, kvalitet i preobrazba kompanije, još jednom, poziv je svih zaposlenika i od krucijalnog je značaja kako za pojedince i kompanije, tako i za sisteme i prvredu.
Informirati se i prijaviti možete putem linka TARGER QualityCon 2024, a za dodatne informacije pišite na [email protected].